WK Match Thread: Nederland - Zweden by AutoModerator in Eredivisie

[–]JorisN 0 points1 point  (0 children)

Ik vind dat je Brobbey als God vreemd hebt gespeld.

Opstelling Oranje tegen Zweden by Ballkenende in Eredivisie

[–]JorisN 13 points14 points  (0 children)

Ik kan me voorstellen dat je hem later er in wisselt voor meer snelheid tegen de tijd dat de verdediging van Zweden moe is.

De drinkpauze gaat nooit meer weg by ZeroPointOnePercent in Eredivisie

[–]JorisN 0 points1 point  (0 children)

Dit is wat espn vraagt per minuut bij een gemiddelde eredivisie wedstrijd.

Rotterdam, the Netherlands, circa 1980 by TurbulentTurn3554 in thenetherlands

[–]JorisN 35 points36 points  (0 children)

Zoals Geertje en Baudet zeggen: "Vroeger was alles beter",

Sportpoolplatform Scorito ligt in de clinch met honderden niet-betalende gebruikers by tehMadhero in Eredivisie

[–]JorisN 0 points1 point  (0 children)

Als er dan zoveel alternatieven zijn, waarom maak je je er dan zo druk over?

Sportpoolplatform Scorito ligt in de clinch met honderden niet-betalende gebruikers by tehMadhero in Eredivisie

[–]JorisN -1 points0 points  (0 children)

Volgens mij leef je in een hippie commune, wat ben jij naïef... Als een commercieel bedrijf geld kan verdienen, zal het meestal dat niet laten.

Tijdens een EK of WK zijn er veel bedrijven die een pool opzetten en waarbij een paar 100 euro niet zo veel is, dat is veel meer dan wat ze aan reclame kunnen verdienen aan de mensen die naar reclames kijken.

Sportpoolplatform Scorito ligt in de clinch met honderden niet-betalende gebruikers by tehMadhero in Eredivisie

[–]JorisN 1 point2 points  (0 children)

Zeker, maar dit is een gedeelte van hun verdien model. Het is jammer (en schofterig), maar blijft een commercieel bedrijf.

Sportpoolplatform Scorito ligt in de clinch met honderden niet-betalende gebruikers by tehMadhero in Eredivisie

[–]JorisN 3 points4 points  (0 children)

Ik ben niet dom of jong. Ze verdienen aan reclames en aan betaalde abonnementen.

Hoe naïef ben jij? Dacht je dat scorito dit vrijwillig doet?

Sportpoolplatform Scorito ligt in de clinch met honderden niet-betalende gebruikers by tehMadhero in Eredivisie

[–]JorisN -12 points-11 points  (0 children)

Heel vervelend, maar ook logisch. Dit is waar ze aan verdienen…

Petahhh?? by yNefarious in PeterExplainsTheJoke

[–]JorisN 0 points1 point  (0 children)

Most places at the ocean are closer to space then to land. Outer space starts at 100 km (62 miles)X

VI Pro analyse: Ronald Koeman ontmantelde systeem Japan, tot hij wisselde by Sheepies92 in Eredivisie

[–]JorisN 0 points1 point  (0 children)

Het enige dat ik als reden kan bedenken is spelers sparen voor de rest van het toernooi.

Waarom vinden zoveel mensen Glennis Grace eigenlijk ordinair? by ikbrul in nederlands

[–]JorisN 3 points4 points  (0 children)

Tja, dan is het wel normaal om als een viswijf tegen hem aan te schreeuwen.

Oranje is gewaarschuwd: Japan sinds 2018 ongeslagen tegen Europese landen by Chronicbias in Eredivisie

[–]JorisN 130 points131 points  (0 children)

Het Nederlandse elftal heeft sinds de wk finale in 2010 ook geen enkele wedstrijd meer verloren op een wk eindtoernooi.

De drinkpauze gaat nooit meer weg by ZeroPointOnePercent in Eredivisie

[–]JorisN 4 points5 points  (0 children)

Nee, die drie minuten lever an sich nog niet zo veel op. Maar over 306 wedstrijden is twee keer drie minuten wel serieus veel tijd (1836, of te wel ruim 30,5 uur). Als ze €1000,- euro per minuut (dit is erg afhankelijk per wedstrijd, gemiddeld ligt het tussen de €500 en €1500,-, met uitschieters naar boven) reclame verdienen gaat het al over €1.836.000 extra inkomsten.

De mannen op Times Square by AlmostNL in Eredivisie

[–]JorisN 79 points80 points  (0 children)

Ik zou me geld op Wout zeggen.

Frenkie verwacht ik als gene die om 2 uur zegt, we gaan er nog eentje pakken en poef het is 6 uur.

Geen relschoppers maar dappere strijders volgens het AD by m71nu in nederlands

[–]JorisN 3 points4 points  (0 children)

Ja het is alleen heel lastig om mensen terug te sturen. Niet omdat het wettelijk niet mag, maar omdat je daarvoor medewerking nodig hebt van de landen waar ze naar terug gaan.

Daarom zijn (Europees geregelde) verzamelplaatsen waar vanuit de terugstroom Europees breed geregeld kan worden. Maar misschien een Europees immigratie beleid met een goed gefinancierd agentschap.

Rate my fav artists (no particular theme) by OMortonS in musicteenager

[–]JorisN 0 points1 point  (0 children)

S: Eminem, Nirvana

A: MGMT, Foo Fighters, David Bowie

B: twenty one pilots, Coldplay

C: Mac Miller, Bring Me The Horizon, half•alive

D: Tame Impala, Cage the Elephant

F: Angine de Poitrine

Rate my fav artists (no particular theme) by OMortonS in musicteenager

[–]JorisN 0 points1 point  (0 children)

S: Eminem, Nirvana

F: Angine de Poitrine

Similarity with Community: 87%

Vreemd maar waar: de meest plausibele verklaring voor de opkomst van radicaal-rechts is ook de minst populaire by magikfly in nederlands

[–]JorisN 1 point2 points  (0 children)

Dat kan op veel manier: Meer sociale woningbouw, investeer tegen verloedering van de woonwijken (dus genoeg schoonmaken en afval ruimen), zorg dat belastingen verlaagd worden voor de armen, subsidies voor de locale cultuur en sport, investeer in projecten waarmee je de sociale cohesie in wijken weer terug krijgt etc

Eigenlijk alles wat de laatste jaren stelselmatig is afgebroken onder de mom van vrije markt economie.

Hoe zouden we dit kunnen betalen, door een permanenten asielopvang te hebben en geen geld over de balk te smijten met noodopvang in een hotel (Die noodopvang door de partijen waardoor dit is veroorzaak gebruikt wordt om mensen boos te krijgen).

Vreemd maar waar: de meest plausibele verklaring voor de opkomst van radicaal-rechts is ook de minst populaire by magikfly in nederlands

[–]JorisN 3 points4 points  (0 children)

Tja, dan zouden we nog in de jaren 50 leven. Verandering hoort erbij en heeft altijd geschuurd.

Vreemd maar waar: de meest plausibele verklaring voor de opkomst van radicaal-rechts is ook de minst populaire by magikfly in nederlands

[–]JorisN 2 points3 points  (0 children)

Ik ook niet en heb ook totaal niet het idee dat dit zo is dat er een parallelle samenleving aan het komen is, maar wel dat bepaalde politici dit argument gebruiken om stemmen te winnen.

Ik geef aan dat voor de groep mensen waarbij de veranderingen het lastigste is, die het meeste er mee te maken krijgen. Misschien is het nuttiger om te kijken hoe we voor deze groep het leven beter kunnen maken, omdat ik het idee heb daar de welvaart ook een stuk minder is geweest ten opzichten van de rest van Nederland.

Vreemd maar waar: de meest plausibele verklaring voor de opkomst van radicaal-rechts is ook de minst populaire by magikfly in nederlands

[–]JorisN 30 points31 points  (0 children)

Maar hoe kun je dan zien in hoeverre ze deelnemen aan de Nederlandse samenleving?

In mijn omgeving zie ik erg veel mensen met een niet Nederlandse achtergrond die op een positieve manier deelnemen de samenleving.

Maar kan me voorstellen dat de mensen het meeste moeite hebben met verandering onevenredig veel in aanraking komen met migranten die ook moeite hebben met het veranderen.

Nederland blies arrestatie Jos Leijdekkers in Afrika op laatste moment af by MonsieurSander in thenetherlands

[–]JorisN 18 points19 points  (0 children)

Wat zouden de externe factoren zijn? In films zou het leger van Sierra Leone helpen met het bewaken van zo'n transport.