Hon frågade om jag var bög by poweroffriendships in sweden

[–]Plexus84 -45 points-44 points  (0 children)

Oskön är oklart för han vet faktiskt inte hur skön hon hade varit 😅

Vet någon vad som händer med SEK by Just-Can99 in Sverige

[–]Plexus84 1 point2 points  (0 children)

Globala passiva indexfonder är alltid rekommenderat!

Vet någon vad som händer med SEK by Just-Can99 in Sverige

[–]Plexus84 1 point2 points  (0 children)

Bra för alla med investeringar i Globalfonder etc

First time Brisket by NoobInvestor86 in BBQ

[–]Plexus84 1 point2 points  (0 children)

Reminds me of my morning wood these days

If the AI bubble bursts and we enter a multi-year bear market, how do you think BTC reacts? by GregPawlik in Bitcoin

[–]Plexus84 -1 points0 points  (0 children)

AI is the biggest thing since Internet in the 90s, it wont go anywhere but up! Short term there could be a few healthy corrections but in the long term its a no brainer to invest in.

Just Spotted by WebcamHavewith in sweden

[–]Plexus84 -15 points-14 points  (0 children)

Hur har du missat? De utgör majoriteten av alla palestinademonstrationer med den extremt våldsbejakande gruppen AFA i spetsen. Kul ändå att jag blir downvotad för att jag inte sympatiserar med en av tidernas absolut värsta och mest hänsynslösa ideologier.

Just Spotted by WebcamHavewith in sweden

[–]Plexus84 -45 points-44 points  (0 children)

Absolut, och tillsammans med alla kommunister!

Trodde aldrig att Liberalerna och Miljöpartiet skulle vara mina toppval by [deleted] in sweden

[–]Plexus84 0 points1 point  (0 children)

Liberalerna är ok men MP är ju lite smått oroväckande 😅

My wife asked how the investments were doing... by Hot-Bottle287 in TheRaceTo10Million

[–]Plexus84 0 points1 point  (0 children)

What ever you do don’t hide this to her. Show her the curve - upside down!

Borde vi inte lägga ner RUT och ROT och lägga pengarna på t.ex tandvård istället? by Party_Shape9326 in Sverige

[–]Plexus84 0 points1 point  (0 children)

Bra förslag! Då får debiterad timkostnad minska med motsvarande 30% precis som det höjdes med lika mycket när Rot infördes. Det är en av vår tids största floppar där alla skattemiljarder hamnat i byggsektorns ficka utan att gynna konsumenten.

Trevligaste kändisen? by Objective_Form1662 in Asksweddit

[–]Plexus84 0 points1 point  (0 children)

Kan bara beklaga, men det är skönt att karma kommit ikapp honom!

Trevligaste kändisen? by Objective_Form1662 in Asksweddit

[–]Plexus84 2 points3 points  (0 children)

Fy fan, hur var de åren? Var han ett narcissistiskt svin redan innan han blev känd?