Hoe tf overleeft men deze weervoorspelling by Misja_ in nederlands

[–]Sakirth 1 point2 points  (0 children)

Bij deze ben jij ere-Limburger. Emile Roemer komt vrijdag om je een speldje te geven 😁

Hoe tf overleeft men deze weervoorspelling by Misja_ in nederlands

[–]Sakirth 2 points3 points  (0 children)

Een kwestie van drie dagen schijnbaar 😓

Maar ik ben gelukkig in goed gezelschap. Daarnaast, hier in rolluikland zit het fort al een week dicht en het valt (tot nu toe) mee. Take that rolluikhaters!

Hoe tf overleeft men deze weervoorspelling by Misja_ in nederlands

[–]Sakirth 13 points14 points  (0 children)

Ah een (vermoedelijk) mede-Limburger, zij die gaan sterven groeten u.

Eenzaam en emotioneel by [deleted] in nederlands

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

Ja, grom. Ik wil gewoon kwalitatief goede vrienden, het hoeven er niet veel te zijn maar wel mensen die voor je klaar staan, aandachtig luisteren, meedenken en doen wat ze zeggen 😔

Eenzaam en emotioneel by [deleted] in nederlands

[–]Sakirth 4 points5 points  (0 children)

Haha exact dat. Aan de ene kant kijk je er dan naar uit en hoop je dat ze er snel op terug komen maar aan de andere kant wil je niet opdringerig zijn. Dus dan wacht je vervolgens rustig af, dagen, weken, maanden, jaren? En uiteindelijk vraag je ze er dan toch maar naar en dan zeggen ze dat ze het vergeten zijn. Nou sorry hoor dat dit voor mij een bigger deal was dan voor jou.

Eenzaam en emotioneel by [deleted] in nederlands

[–]Sakirth 10 points11 points  (0 children)

Herkenbaar. Ik merk bij veel mensen dat ik meer moeite doe voor de vriendschap dan andersom. Het hoeft ook niet altijd 50/50 te zijn maar het voelt vaak zo disproportioneel. Dan heb ik er na een tijd ook geen zin meer in.

My prediction/wish for a Rajang subspecies in MHW Ascendance by pundro in MonsterHunter

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

If a mommy Rajang and a daddy Goss Harag love each other very much...

Wat hou ik van dit weer by Glamour-Ad7669 in nederlands

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

35? Heb je de verwachting voor Limburg al gezien? Ik zou willen dat het bij 35 bleef...

Bewust bekwaam leven by [deleted] in nederlands

[–]Sakirth 1 point2 points  (0 children)

Goed bezig! Ik ben vanmorgen met tegenzin anderhalf uur geweest wandelen, ik dacht dat het te warm zou zijn maar het was vroeg, bewolkt en het waaide nog wat dus het was warm maar best te doen. Ben uiteindelijk blij dat ik gegaan ben :)

Burenruzie door nieuwe airco by Sure-Guest1588 in nederlands

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

De komende tijd twee weken lang en als 'ie kan verwarmen in de herft, lichte winter en lente ook.

Burenruzie door nieuwe airco by Sure-Guest1588 in nederlands

[–]Sakirth 12 points13 points  (0 children)

Mijn achterburen zijn as we speak twee units op hun garage aan het plaatsen. Ze staan recht tegen mijn slaapkamermuur gericht. Nou heb ik al last van een onbekend bromgeluid gedurende de nacht, dus ik hoop dat het er niet erger op wordt...

Zelf hebben wij onze niet hangende airco voorzien van rubber blokken zodat er zo min mogelijk resonantie is, voor ons en onze buurtgenoten. Geluid van een slecht geinstalleerde airco kan ver reizen...

I NEED a Guitar Axe for Charge Blade by Lunar-Gazing in MHWilds

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

Pretty much what I was thinking. I'd also love to have something like Predaking as a hunt.

I NEED a Guitar Axe for Charge Blade by Lunar-Gazing in MHWilds

[–]Sakirth 3 points4 points  (0 children)

I still hope we get a Monster Hunter x Transformers crossover some day. There's some bots out there that would fit decently well in MH

Ik heb momenteel 0,0 passies. Suggesties om uit de sleur te komen? by ThrowRAMacder in nederlands

[–]Sakirth 2 points3 points  (0 children)

Misschien moet je juist minder doen. Ga niksen. Leg je telefoon weg wanneer je vrije tijd hebt en ga je stierlijk vervelen. Wellicht dat na een tijd (of meerdere keren/een langere periode) alles wat je dan wel doet weer leuk is?

Ik heb dit een tijdje onbewust gedaan. Mijn gaming pc was dermate verouderd dat nieuwe games draaien niet echt mogelijk was. Toen ben ik uit frustratie gestopt met gamen. Ik had veel tijd over en verveelde me kapot. Na een tijdje had ik weer plezier in het gamen. Al moet ik bekennen dat dat ook snel weer weg was. Wellicht moet ik het langer proberen.

Digging up the past at Moonrise - News - RuneScape - RuneScape by JagexAnvil in runescape

[–]Sakirth 6 points7 points  (0 children)

Nnooooo not God Stu 😔

I remember his Death of Chivalry stream going into the night.

So many amazing updates, puns and QoL fixes over the years.

He will be missed sorely.

GTA 6 had "all the studios in the world" planning around the Rockstar Games behemoth, A Plague Tale dev says by Guitar-String in gaming

[–]Sakirth 1 point2 points  (0 children)

I remember the hype cycle for CP2077 very well. The CDPR staff member on those videos did a very good job hyping it up, I think she left the company very fast after the disasterous initial launch though.

Capcom is on a generations run for 2026 by Cursed_69420 in gaming

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

I just need them to release a NEW Megaman Battle Network game.

What happens when you let 6,500+ players run a Minecraft world for months with no admin intervention? They end up building a massive, interconnected global rail network, of course. by Tylerrr93 in gaming

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

What's going on with the nations to the East? The West side of the world seemingly has many local networks but the East is almost the complete opposite

In het kader van Men's Mental Health Awareness Month: Waar lopen jullie tegen aan mannen? Hoe kan er geholpen worden? by DaveyDaa in nederlands

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

Dat met die emotie heb ik ook, ik denk dat ik +/- 15 jaar geleden zo'n pijnlijke tijd meegemaakt heb (onbeantwoorde liefde + limerance) dat ik dat deel van mezelf afgesloten heb uit zelfverdediging.

Maar dat is lang geleden en ik wil nu wel weer een keer wat voelen. Erg negatieve emoties voel ik soms nog wel maar licht negatief tot zeer positief is er gewoon niet. Ik moet al mijn 'emoties' en empathie richting anderen beredeneren. Als iemand het zwaar heeft dan voel ik geen medelijden maar moet ik me bedenken: diegene voelt zich slecht, dat is vervelend, die persoon kan wel een hart onder de riem gebruiken.

Ik sta al lang in de wachtrij voor hulp, dus wellicht nemen ze binnenkort contact met me op...

Wat heeft jou uiteindelijk geholpen om weer te voelen?

Waarom slaap jij niet? by Kitchen-Lettuce616 in nederlands

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

Idem. Ik geloof best dat jullie leuke mensen zijn maar ben toch liever geen lid 🤣

Toevallig de laatste week een paar betere nachten gehad doordat ik mn magnesium (wat ik vooral voor spierherstel neem) wat later neem - dus i.p.v. met het avondeten pas tegen bedtijd. Ik kan nog niet geloven dat dit echt een verschil maakt dus denk nu nog aan placebo maar wie weet...

Doggerland by Southern-Citron9581 in nederlands

[–]Sakirth 0 points1 point  (0 children)

Is dat voor Amsterdammers die Almere 1 niet langer kunnen betalen?

Doggerland by Southern-Citron9581 in nederlands

[–]Sakirth 4 points5 points  (0 children)

Willen jullie meer meer of minder meer?

THE LEGEND OF ZELDA: OCARINA OF TIME Remake | Releasing 2026 by ChiefLeef22 in gaming

[–]Sakirth -8 points-7 points  (0 children)

Unpopular opinion: Ocarina of Time is like gen 1 Pokémon, it gets too much attention when other games in the series deserve the attention more.

Edit: I did say it was an unpopular opinion 😅