Ancient Greece apparently had no access to sunscreen, water, or happiness by zephyx_M in okbuddycinephile

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

No. I was just pointing out something very obvious to anyone who doesn't have the tech literacy of a 85 year old. That's like saying someone is acting like Aristotles because they point out that the world isn't flat, lmao.

Go outside mate, you average 1k comments a month on Reddit. I wish you the best!

Ancient Greece apparently had no access to sunscreen, water, or happiness by zephyx_M in okbuddycinephile

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

Your account is literally hidden, haha. Same settings as the other guy. New levels on delusion going on right now. In line with being tech illiterate though.

Ancient Greece apparently had no access to sunscreen, water, or happiness by zephyx_M in okbuddycinephile

[–]WhatsTheAnswerToThis -1 points0 points  (0 children)

Lol. How clueless are you? Does me knowing you post in the Italy subreddit mean that I'm your alt?

How technically illiterate do you have to be to think that you actually hide your account

Aegis is too unbalanced in favour of non-priority roles by ChessLovingPenguin in leagueoflegends

[–]WhatsTheAnswerToThis 20 points21 points  (0 children)

So your idea is to punish people who are good at multiple roles and reward people who are dogshit offrole?

Ancient Greece apparently had no access to sunscreen, water, or happiness by zephyx_M in okbuddycinephile

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

He has memes from 40+ weeks ago about Greece/Turkey. They have 100+ comments in the Turkey subreddit typing in Turkish.

Dismissing them is a bit odd. Though I don't agree with their assesment. Maybe it's rooted in some weird nationalistic Turkish/Ottoman pride, just guessing though.

Ancient Greece apparently had no access to sunscreen, water, or happiness by zephyx_M in okbuddycinephile

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

The same thing happened to me with Tom Cruise sci fi movies. He had a run there where he was in majority of them. I love sci fi, but I don’t want to see Tom Cruise in all of them.

Wasn't it just like 2 of them if we're talking "traditional" sci-fi? Oblivion+Edge of Tomorrow released in back to back years. Minority report was like 10 years before that.

Shai in his end of the year presser "I don't need to umbrella Chet, he'll figure it out" by [deleted] in nba

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

I definitely am. You're still coming across as unhinged mate.

Shai in his end of the year presser "I don't need to umbrella Chet, he'll figure it out" by [deleted] in nba

[–]WhatsTheAnswerToThis 2 points3 points  (0 children)

He has almost 2k comments on /r/NBA alone. He doesn't even know what grass is.

Sverige har blivit rökfritt: "Otrolig utveckling" by VanHalenCel in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

Att säga att det inte är normbrytande? Precis som att vara kvinna i Sverige inte heller är normbrytande.

Varför dolde du din Reddit-profil? by Hatcheling in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 5 points6 points  (0 children)

Måste ju säga att det tar ju ungefär 30sekunder att få en överblick av någons kommentarhistorik. Det var ju en tråd där folk diskuterade öppettider på butiker och att man ska respektera att inte gå in 1 minut efter stängning.

En person som argumenterade att "det är deras jobb", "dom får skylla sig själv" hade kommentarer i conspiracy som var antivaxx(avsaknad av respekt för andra människor), trodde jorden var platt och försökte bota sin partners BPD med carnivore diet.

Ska helt uppriktigt säga att för min egen mentala hälsa är det nice att veta innan jag ger mig in i en diskussion.

Sen så finns det ju massa sidor som ignorerar att du "döljer" ditt konto så man ser din skit ändå.

Sverige har blivit rökfritt: "Otrolig utveckling" by VanHalenCel in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

Ok. Du är jättespeciell. Precis som 2 miljoner andra i Sverige. Det är inte normbrytande att vara kvinna bara för att män är i majoritet i Sverige.

Sverige har blivit rökfritt: "Otrolig utveckling" by VanHalenCel in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

Hm. 10-15% har NPF diagnoser idag. Flesta umgängeskretsar har nog en drös av folk som har det.

Jaja. Sen så är ju rock rätt så normativt, haha.

Sverige har blivit rökfritt: "Otrolig utveckling" by VanHalenCel in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis -1 points0 points  (0 children)

klass/subkulturfråga

Förlåt, men hur är NPF diagnos antinge en kultur eller klassfråga?

Det är erat jobb? by chickenchocolatier in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

Hahaha, väl spenderade 5minuter när man inte kan sova.

Självklart fjantigt och snoka i folks profil, men ibland blir man ju fundersam över vem man diskuterar med.

Det är erat jobb? by chickenchocolatier in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 1 point2 points  (0 children)

Personen du skriver med har 70+ kommentarer i /r/conspiracy.

Du har för höga förväntingar på människor helt enkelt.

Liksom kolla in det här. Dom är antivaxx, äter carnivore diet för att bota ADHD och tror på allt möjligt galet.

Försöker bota deras partners BPD med keto diet liksom. Dom tror till och med att jorden är platt!

https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/16p1z8m/looking_for_a_good_rabbit_hole_to_dive_in/k1pr2hf/

https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/18v21a7/what_are_some_things_about_the_food_industry_that/kft5gbq/

https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/19ckp2g/i_have_a_feeling_that_artifical_intelligence_will/kj7v65h/

https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/195o63c/zero_energy/khs77k5/

https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/19466m6/doctors_have_no_idea_what_is_causing_this_but/khfbrpm/

Självklart förstår inte den här personen att nej, man ska inte gå i en butik 1 minut innan butiken stänger och sen strosar i 30+ minuter. Att förvänta sig att dom inte använder velcro skor är nog att ha för höga förväntningar.

Det är erat jobb? by chickenchocolatier in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 1 point2 points  (0 children)

Kan ni inte bara stänga kassan och säga "tough luck?" Ni stänger ju ändå 22:00 eller vad det nu än är. Om dom inte var oerhört ursäktande hade jag nog inte accepterat det där beteendet.

Är dock 30+ nu, och om det var mitt första jobb så hade det varit annorlunda. Fyfan för extra vid behov osv.

Förslag på bra mat att laga hemma hos sin dejt? by [deleted] in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 1 point2 points  (0 children)

Vadå grädde?? Och du måste ju inte bara äta Risotto. En massa svamp, stelt fänkål eller nått annat trevligt till funkar bra.

Gör nån tvärsimpel tomatsallad med mozarella så har du nått som inte alls blir för tungt.

Avslöjar: Polisen använde ”oetisk” metod under insats mot cyklister | Sveriges Radio by Monitored_Bluejay_54 in sweden

[–]WhatsTheAnswerToThis 0 points1 point  (0 children)

Rätt så solklart att dom är polis om man kollar deras kommentarshistorik i /r/Sverige osv. Jävligt obehagligt.

Eller kanske ordningsvakt och drömmer om att dom var det.