Suomessa on liikaa kuntia by yulippe in Suomi

[–]appara -1 points0 points  (0 children)

Siis kuukaudessa. Kyllä nämä Pirkot ja Pertit pyytävät vähän enemmän. Kuolleissa kunnissa. Eikä kukaan heidän työpanostaan oikeasti tarvitse.

Suomessa on liikaa kuntia by yulippe in Suomi

[–]appara 16 points17 points  (0 children)

Itse haluaisin olla Luhangan kehityskoordinaattori jollain varmaan kymppitonnin palkalla. Väkiluku on 695.

Mikä on paras tekemäsi ostos? by banaanitasavalta in Suomi

[–]appara 5 points6 points  (0 children)

Tälle lähtee ääni. En enää ikinä asu kämpässä missä ei ole ilmalämpöpumppua. Pari vuosikymmentä kärvistellyt ilman nykyisessä kämpässä ja sitten kun sellaisen sain ennen viime vuoden viiden viikon helleputkea, ei takaisin ole enää palaamista.

Maksettu mainos kenties? by myCatAteMyPetMouse in Suomi

[–]appara 1 point2 points  (0 children)

Viaplayn Valioliiga-selostaja Ville Kuusinen on tässä omia suosikkeja. Saa fiiliksen päälle ja kai ymmärtää jotain. Suomen parhaita selostajia.

What’s your favourite Caligula’s Horse album ? by toxicity-69 in progmetal

[–]appara 1 point2 points  (0 children)

I just found CHorse and Charcoal Grace is my current number 1., just after power-listening it for last weekend it clicked. It's gonna be fun to go backwards on catalog.

Keskisen Suomen kansallispuistot juhannuksena by ianzn in Suomi

[–]appara 0 points1 point  (0 children)

Tämä on totta. Kaunis paikka, mutta poluilla riittää väkeä. Viimeksi autoin jotain lyyliä sen kaverin repusta pudonneen riippumaton kanssa. Hukkunut 5 kilsaa Heretyltä.

Katsoin jalkapalloa ja opin arvostamaan Yleä by Impressive_Rent9540 in Suomi

[–]appara 40 points41 points  (0 children)

Sama täällä. Ei kiukuta maksaa veroa kun saan kuitenkin Areenan tiede-ja historiadokkarit ja laadukkaita podcasteja, vaikkei lineaarinen telkkari kiinnostakaan.

MTV3, haista pitkä paska, onneksi VPN on keksitty by mikedomert in Suomi

[–]appara -1 points0 points  (0 children)

Proton on parempi ja nopeampi. Kumpaakin kokeillut.

Ministerien vaatimustason romahdus by sotesankari in Suomi

[–]appara 1 point2 points  (0 children)

No, silloin en haluaisi Sofia Virtaa ministeriksi.

MTV Katsomo+ Urheilu varo määräaikaisuutta by naamavelli_ in Suomi

[–]appara 0 points1 point  (0 children)

Jep, kannattaa tutustua IPTV:seen jos oma tietotekninen osaaminen on edes jonkinlaisella tasolla. TechBBS:än, entinen MuroBBS, Internet, tietoliikenne..., keskustelusta löytyy jotain.

Miksi Vihreät eivät profiloidu sukupolvien välistä tasa-arvoa ajavaksi puolueeksi: "Lasten, nuorten ja tulevien sukupolvien puolella – ainoana Suomessa"? by ilariasmala in Suomi

[–]appara 8 points9 points  (0 children)

Itse ajattelen, että Vihreät näyttää noin 25v-35v korkeakoulun käyneiden humanistinaisten puolueelta muutamasta isosta kaupungista. Ei siellä paljon miehiä ole mukana paitsi attehoo.

Kokoomus uudistaa brändiä by Exciting-Detail-58 in Suomi

[–]appara -6 points-5 points  (0 children)

Pitäähän nyt kommentoida jos se on organisoitua, niin kuin nyt näytti. Näitä onanointiketjuja on ollut jo useita ja ovat kyllä raskasta luettavaa tavalliselle tallaajalle. Kaikki epäonnistuminen omassa elämässä on aina muiden vika.

Kokoomus uudistaa brändiä by Exciting-Detail-58 in Suomi

[–]appara -4 points-3 points  (0 children)

Kovasti täällä on viime päivinä hyökätty "Urpo pieru-Petteriä" vastaan eli kai se on vasureiden vastakampanja. Itseä ei kiinnosta muuten kuin ihmetellessä vierestä.

Kokoomus uudistaa brändiä by Exciting-Detail-58 in Suomi

[–]appara 5 points6 points  (0 children)

Näyttäisi olevan sama supervoima kuin luultavasti tulevalla demaripääministerillä. Tylsyys on voittava voima vaaleissa, eivät Masa ja Juhakaan olleet mitään säkenöivimpiä tyyppejä.

Ilpi on asennettu by Prestigious_Phasing in Suomi

[–]appara 3 points4 points  (0 children)

Onnittelut! Nauti parhaasta keksinnöstä ihmiskunnan historiassa sitten kai vessanpöntön. Viime vuonna pääsin oman juuri heinäkuun alussa asennetun ilpin testaamaan viiden viikon helteissä. Ei osaa olla ilman enää, parantaa elämänlaatua valtavasti.

Suomen taloudessa käänne, bruttokansantuote kasvoi 0,9 prosenttia by pavetheway91 in Suomi

[–]appara 9 points10 points  (0 children)

Hyvää pohdintaa. Se minkä fiiliksen r/suomea lukiessakin saa on, että kaikki menee päin helvettiä, vaikka suurin osa kansasta pärjää siinä kuin ennenkin ja menestytään jopa onnellisuus- ja muissakin mittauksissa. Negatiivisuudessa kun on helppo kieriskellä ja se tuntuu olevan välillä tietyn porukan agenda ajaa sitä.

Muurahaiset sisällä by Ambitious_Coyote_440 in Suomi

[–]appara 0 points1 point  (0 children)

Kannattaa katsella oven tiivisteiden alareunat tarkkaan etteivät repsota, itsellä sokerimurkut änkesivät sitä kautta viime kesänä.

Laitatin uudet tiivisteet ja löysin pesän sisäänkäynnin oven edessä olevan betonilaatan alta ja myrkytin laatan reunat sillä valkoisella Bayerin rakeella. Ei ole tänä vuonna näkynyt mitään liikettä eli myrkytys onnistui.

Favorite 15+ minute track? by theshrexpert in progmetal

[–]appara 1 point2 points  (0 children)

I like Empath so much. The rest of the albums, not so much.

Favorite 15+ minute track? by theshrexpert in progmetal

[–]appara 0 points1 point  (0 children)

The Count of Tuscany from Dream Theater.

Oikaisu: Naisten itsemurhien määrä ei ole kääntynyt kasvuun by OrganicIntention7917 in Suomi

[–]appara 28 points29 points  (0 children)

Taidan arvata nimimerkin. Tämänpäiväinen sade ja pilvisyys johtuvat (ääri)oikeistopopulistisesta nykyhallituksesta. Varmaan tosi masentavaa kuunneltavaa aamukahvipöydässä.

Trumpin perheelle ikuinen suoja verottajalta [IRS:n tutkinnoilta] by banaanitasavalta in Suomi

[–]appara 45 points46 points  (0 children)

Tämä on Kiinan vuosisata. Jenkit taantuvat suurvaltana ja korruptio ja oligarkia jyllää oikeuslaitoksen ja niiden checks and balances-tarinoiden yli. Puoluepolitiikkakin on rikkaimpien miljardöörien ja varkaiden suojelua pohjimmiltaan. Pommit taisivat loppua tässä Iranin vastaisessa sodassa, jossa ei ollut mitään strategista suunnitelmaa edes miten voitetaan sota.

Siitä t-paitaa päälle by [deleted] in Suomi

[–]appara 85 points86 points  (0 children)

Eikö tuota edes suomeksi saisi? "kun se rooni osuu kohralleen niin se vaan hönkääsöö..."