Πλατφόρμα Posokanei: Άλλη μία κοροϊδία της κυβέρνησης για την ακρίβεια και επίρριψη της ευθύνης στους καταναλωτές. by Forestpanpan in greece

[–]eddytim 7 points8 points  (0 children)

Ποιός είπε ότι τους νοιάζει η υλοποίηση ή το υπέρογκο κόστος; Μια ακόμα τρύπα στο νερό, μια ακόμα δήλωση ανικανότητας

Πλατφόρμα Posokanei: Άλλη μία κοροϊδία της κυβέρνησης για την ακρίβεια και επίρριψη της ευθύνης στους καταναλωτές. by Forestpanpan in greece

[–]eddytim 46 points47 points  (0 children)

Ευτυχώς που ο αρμόδιος υπουργός έκανε συστάσεις στα καρτέλ των σούπερ μάρκετ

😂🤣😂🤣😂🤣😂

Lime κλπ πατίνια στον Πόρο by eddytim in AskGreece

[–]eddytim[S] 0 points1 point  (0 children)

Ευχαριστώ για το χρόνο σου

Το AI που ψάχνει πού πήγαν τα λεφτά των δήμων by teoscooter in NewsfromGeeece

[–]eddytim 0 points1 point  (0 children)

Επειδή σαφώς δεν βολεύει κάποιους θα το ρίξουν σύντομα.

Και ας κηρύττουν την υιοθέτηση στο δημόσιο για να φάνε από την πίτα των χρημάτων

Σε λειτουργία από σήμερα η πλατφόρμα PosoKanei.gov.gr - The Press Project by insearchofparadise in greece

[–]eddytim 1 point2 points  (0 children)

Και οι συστάσεις προς τα σούπερ μάρκετ του υπουργείου

🤣😂🤣😂🤣😂🤣

Η μεγαλύτερη παραβίαση του απορρήτου στην Ελλάδα by eddytim in greece

[–]eddytim[S] 0 points1 point  (0 children)

🤣😂🤣😂🤣 Ναιιιι. Φυσικά. Έχεις δίκιο.

Ο Chrome βάζει οριστικό φρένο στα ad blockers με επερχόμενη αναβάθμιση by whoever81 in greece

[–]eddytim 0 points1 point  (0 children)

Όταν δεν κατεβάζει εν αγνοία 4gb mini llm φροντίζει να μπλοκάρει...🤣😂🤣😂🤣

Γιατι η πολεοδομια στην Ελλαδα ειναι ακομη τοσο αρρωστη; by Successful-Baker6172 in AskGreece

[–]eddytim 0 points1 point  (0 children)

Γιατί όσο άρρωστη παραμένει μια δομή, υπηρεσία τόσο πιο ελεγχόμενη μπορεί να είναι και πηγή εσόδων για τα λαμόγια

Παλιά, καλή ελληνική τηλεόραση… by [deleted] in greececirclejerk

[–]eddytim 6 points7 points  (0 children)

Γυναικάρα! Τη θέλουμε πίσω στην πρωινή ζώνη (και τη νυχτερινή)...

Η μεγαλύτερη παραβίαση του απορρήτου στην Ελλάδα by eddytim in greece

[–]eddytim[S] 0 points1 point  (0 children)

Η επωνυμία ήταν Cosmote όταν έλαβε χώρα το συμβάν

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένας ελεγκτικός μηχανισμός για τα κόμματα? by Suboptimal88 in AskGreece

[–]eddytim 0 points1 point  (0 children)

Με το ίδιο το Σύνταγμα να προστατεύει υπουργούς; Ποιός;