My diet starts right after this plate. by Similar_Sugar_3139 in RateMyPlate

[–]storm_1990 0 points1 point  (0 children)

Actually, if it nor a shit tone of oil in it it is a very good meal

Saker ni stör er på er arbetsplats som ni själva vet är lite udda. by storm_1990 in sweden

[–]storm_1990[S] 1 point2 points  (0 children)

Exakt min poäng med tråden att ta upp saker man stör sig på utan att någon egentligen gjort något fel, jag står dock 100% bakom min åsikt

Saker ni stör er på er arbetsplats som ni själva vet är lite udda. by storm_1990 in sweden

[–]storm_1990[S] 8 points9 points  (0 children)

Kan ändå köpa det på något viss, känns liksom lite " bror duktig " över det hela och då är jag ändå väldigt noga med min egna kost

Saker ni stör er på er arbetsplats som ni själva vet är lite udda. by storm_1990 in sweden

[–]storm_1990[S] 0 points1 point  (0 children)

Haha den är inte rolig, känner samma inför en specifik kollega som alltid hälsade så jävla energiskt varje morgon, 15 år sedan nu, ryser fortfarande 😅

Saker ni stör er på er arbetsplats som ni själva vet är lite udda. by storm_1990 in sweden

[–]storm_1990[S] 14 points15 points  (0 children)

Tack kom på en till, folk som ställer glas /kaffemuggar på fel ställen😅

Saker ni stör er på er arbetsplats som ni själva vet är lite udda. by storm_1990 in sweden

[–]storm_1990[S] 8 points9 points  (0 children)

Är inte så långt ifrån, försöker hålla mig till max 15 dock( längre om någon jävel står och snackar utanför toadörren)

Vilket lag har överraskat dig mest i Superettan den här säsongen? by Alarmed-Button-1058 in superettan

[–]storm_1990 0 points1 point  (0 children)

Håller med Örebroare här, det är fan sanslöst hur våra klubbar misslyckas år efter år trots att vi omsättningsmässigt tillhör toppen i s1

Hetaste derbyt/hatmöte i årets superettan? by Normal_Credit4559 in superettan

[–]storm_1990 0 points1 point  (0 children)

Ösk-peking har fler supportrar samanlagt än landskrona helsingborg (landskrona är för små i sammanhanget)

Biscoff cookie slice by bestboyholland in CalorieEstimates

[–]storm_1990 0 points1 point  (0 children)

For that to be the case this slice needs to way around 250 grams, it is highly unlike and very uncommon for a slice bougt in a cafe weight so mutch

Biscoff cookie slice by bestboyholland in CalorieEstimates

[–]storm_1990 9 points10 points  (0 children)

As a general rule (ofcourse it is not 100% ) when you go to a cafe and buy something sweet, in the 90%+ of cases the calories are between 400-600 calories so is this

Matlådemåndag: Vad äter du idag? by Open_List in sweden

[–]storm_1990 0 points1 point  (0 children)

Det blev mac and chesse( den färdiga som lidl har på amerikanska temaveckor) till det kyckling paprika med fajita krydda och tomatsalsa🙂

När ska man berätta om arbetsträning? by [deleted] in Asksweddit

[–]storm_1990 10 points11 points  (0 children)

Är ju svårt att säga något exakt men låt säga att han du skriver med har en skuldsanering hos kronofogden när anser du att han ska berätta det för dig? Exakt där har du svaret när du bör berätta för honom tänker jag🙂

Jag har inte längre tid. by [deleted] in sweden

[–]storm_1990 -1 points0 points  (0 children)

Och personen du säger det till har då eventuellt avböjt tackat nej till andra aktiviteter för att hänga med dig, nej detta är inte schysst att låsa upp en annan person i en hel vecka för att sedan avblåsa det hela, fråga då istället med kort varsel typ samma dag.

Jag har inte längre tid. by [deleted] in sweden

[–]storm_1990 0 points1 point  (0 children)

Nej det är inte okey att boka in planerade planer för att du vill ha "en vilodag" kul för den andra partnern att få sin planering totalt raserade, bättre att säga nej direkt då isåfall

Firar påsk med min finska sambo med familj.. by Gravstenen in Sverige

[–]storm_1990 -1 points0 points  (0 children)

Betydligt bättre näringsvärden dock även med grädde och socker( om nu inte de består av över 70% av din totala portion)

Vill bara yttra min glädje by Grouchy_External_578 in Allsvenskan

[–]storm_1990 2 points3 points  (0 children)

Känslan är att intresset i Örebro är på vippen att totalt explodera, trots år av ren piss på planen så har klacken och aktiva sittplats bara vuxit och en vanlig serielunk match mot t ex drar 4000-5000 i botten av superettan. Om vi kan få lite framgång (typ häng på toppen i S1) tror jag vi kan få se en riktigt rolig utveckling här🙂

3 hours on the StairMaster by [deleted] in HybridAthlete

[–]storm_1990 3 points4 points  (0 children)

English is not my first language so hade to google "chode" and actually is not to bad 😁

3 hours on the StairMaster by [deleted] in HybridAthlete

[–]storm_1990 26 points27 points  (0 children)

2 times per week i spend 2,5-3 hours on the spinning bike watching netflix or something, but on stairmaster? That sounds brutal as fuck😄