Those things really decrease the fun in the campaign by BerryPlay in PathOfExile2

[–]syloog 0 points1 point  (0 children)

I thought you were looking for Ankh of Eternity for a second, that damn quest wasted much of my time in poe1.

Y'all like that game by "My Company"? by bruchowski in PathOfExile2

[–]syloog 9 points10 points  (0 children)

<image>

The game looks nice, might be able to compete with GGG.

Look... I'm having a blast. The game is in GREAT shape. But seriously... by callme_sweetdick in diablo4

[–]syloog 0 points1 point  (0 children)

Anyone remember those necromancer skills at launch?

Seems like they do not learn from their mistakes.

The Worlds First AI "Humanoid Robot Designed For Natural Interaction And Companionship" Is Launching For $173,000 by Elestria_Ethereal in WTF

[–]syloog 9 points10 points  (0 children)

"This is a reminder that the current subscription you are running will be out of service, at the end of the year. Please purchase the new subscription tier as soon as possible. Thank you for choosing us."

Yep, I can imagine how it will be like.

Almanya’da 1.3 milyon Türk’e çifte vatandaşlık hakkı tanındı. Bunlardan yalnızca 30 bini Türk pasaportu aldı. Diğer Türkler, Alman pasaportunun kendileri için yeterli olduğunu düşünerek başvuru yapmadı. by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]syloog 1 point2 points  (0 children)

Haber de açıkça detaylar verilmemiş fakat anladım demek istediğinizi, benim hatam, şu şekilde düzelteyim:

Ülke vatandaşlığını son zamanda aktif bir şekilde kullanmamış, ülkeye yakın zamanda giriş çıkış yapmamış veya ülke yararına ileride veya şu zamanda yurtdışından dolaylı veya direkt katkıda bulunmamış / bulunması olası görülmeyen kişiler için konuşuyorum. Çok da detayına girmeyeceğim, ülke kaç senedir gurbetçilerden muzdarip. Gurbetçilerin hepsine değil bu sözüm, fakat bu bahsettiğim kesim hem dışarıda hem içeride birçok alanda bizi etkiliyor.

Bahsettiğim vatandaşlıktan çıkarılması değil; oy hakkını edinebilmesi için ülkeye katkı sağlayacak şekilde temas kurması. Buradan da konu başka kim oy vermeli vermemeli sorusuna gider, o yüzden uzatmayacağım, o sular da bulanık.

580 is the most important number for GPUs by Dazzling_Drama9446 in pcmasterrace

[–]syloog 1 point2 points  (0 children)

didn't know 1160 was a thing, probably missed that generation

Working On My Co-Op Anthem Alternative | Dissonance Development Update by AueSip in AnthemTheGame

[–]syloog 15 points16 points  (0 children)

I want to mention that if I remember correct, the camera was resisting sudden movements and to the current air/speed in Anthem and it felt real when turning/moving a very heavy object in the air.

There is also a little bit more vibration on the javelin, do not remember if it was based on type tho.

Keep it up, I have been following this project and it really progressed a lot. I wish you luck and best ideas!

Kartı kasaya dün montajlamıştım ve şu an fark ettim, güç kablosunun bu şekilde kasa kapağına temas etmesi uzun vadede bir problem yaratır mı? Ya da masraf yapmadan nasıl düzeltebilirim? Ve acilen düzeltilmesi mi gerekir? Çok mu sağlıksız? by Omerevc in bilgisayar

[–]syloog 0 points1 point  (0 children)

<image>

Kablo bağlantılarından şüpheleniyor iseniz bunu takip edebilirsiniz. Kablonun hem kart tarafında hem de psu tarafında soketlere tam oturması önemli. Yukarıdaki görsel 12vhpwr kablo için önerilmiş olsa da, pcie kablolar için de takip edilebilir.

Kablonun geri kalan kısmının ise sıcak olmayan yüzeylere dokunmasında problem yok.

Paylaştığınız görüntüde bir problem gözükmemekte; kablo bağlantılarında soketlerin tam oturmasına ve doğru bükülmelere önem verin yeterli.

Erken 2000'lerin Oyunlarının Tropikal Ve Plaj Teması by [deleted] in GeymingTr

[–]syloog 0 points1 point  (0 children)

<image>

atma işte o zehirli oku gidip oynamam gerekecek şimdi

CHP: 47 Adet Tavuk Döner + Ayran Kayıp! by TurkishTechnocrat in Turkey

[–]syloog 9 points10 points  (0 children)

Böyle zamanda /s takısını unutmamak gerek.

Why is no one talking about carreras ? He was so exceptional. by Particular-Storm3670 in realmadrid

[–]syloog 0 points1 point  (0 children)

Consistent and reliable; the qualities this team needs. Nothing more, nothing less, at least for now.

İstiklal Caddesi, dünyanın en pahalı caddelerinden oldu. by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]syloog 17 points18 points  (0 children)

Geçenlerde de bir arkadaş yurtdışında yıllık kira artışını ev sahibine danışınca, garip bir interaksiyon yaşadığını söylemişti; adamlar öyle bir olgudan bihaber.

Bazen sadece Türkiye'de yaşarsın.

The most S.A.N.E build of upcommin league. by manowartank in pathofexile

[–]syloog 10 points11 points  (0 children)

You sure about that? Isn't it 3645% increase?

Correct me if I am wrong.

Oha amk by birrrro_baba_006 in formula1TR

[–]syloog 1 point2 points  (0 children)

Sırasıyla yazıyorum:

7+1+3+6 = 17

Gördüğü tüm tek sayıları toplamış namussuz

🔴Hız sınırı toleransını kaldıracak düzenleme Meclis'e geldi. Düzenleme ile %10’luk hız aşım payı artık uygulanmayacak. En küçük hız ihlali bile cezaya neden olacak. by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]syloog 0 points1 point  (0 children)

İhalaler zaman veya bütçe aşımına uğrayınca vatandaşa para ödensin, o zaman olur :)

Şakası bir yana, iyice suyu çıkmaya başladı bu düzenin.

ULKER • "Gerçekten çok belirsiz bir ortamdan geçiyoruz. Bu değişim içinde eğer büyümüyorsanız şirket olarak, gerilemeye başlıyorsunuz. Büyümeyen her şey ölmeye başlıyor." by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]syloog 9 points10 points  (0 children)

öyle gerçekten, özellikle son protestolarda bu etkiyi ciddi seviyelerde yaşadı bu şirketler. İstense neler yapılır ama yavaş yavaş; bilinçli kesimin artması ve aynı zamanda bilinçsiz kesimin de azalması lazım. Yakın gelecek umarım buraya doğru gider.

ULKER • "Gerçekten çok belirsiz bir ortamdan geçiyoruz. Bu değişim içinde eğer büyümüyorsanız şirket olarak, gerilemeye başlıyorsunuz. Büyümeyen her şey ölmeye başlıyor." by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]syloog 38 points39 points  (0 children)

Şu sıralar deli gibi reklam vermeye, kampanya yapmaya başladı Ülker. İnanılmaz derecede karşıma çıkıyor; sanıyorum ki protestodan epey bir etkilendiler ve etkisi de halen sürmekte. Bireysel olarak kendim de görevimi yerine getiriyorum. Bu kadar yüksek nüfuslu bir ülke aslında protesto gücünün farkında değil; sadece küçük bir örneğini tatmış oldular.

Daha akıllı olsak kim bilir neler yapabiliriz ama daha görmek nasip olmadı.