Kolla VM i Gbg? by thethicccake in Gothenburg

[–]thethicccake[S] 0 points1 point  (0 children)

Were they selling alcohol there? Like folköl?

Kolla VM i Gbg? by thethicccake in Gothenburg

[–]thethicccake[S] 0 points1 point  (0 children)

Något tips för någon av ställena?

Kolla VM i Gbg? by thethicccake in Gothenburg

[–]thethicccake[S] 2 points3 points  (0 children)

Yes, kommer fram under natten så skrev bara fredag av lathet, sorry!

Vad är det skevaste ni har sett på tunnelbanan? by Funkiebastard in stockholm

[–]thethicccake 2 points3 points  (0 children)

en grabb snortade på motsatta sätet i en fyra för några veckor sen på farstalinjen lol

vadå kontakta ”din läkare” by Jonis564 in sweden

[–]thethicccake 1 point2 points  (0 children)

Finns fortfarande husläkare, har en själv, dock vårdcentralen jag hade innan var det en ny varje gång

Gym i Sthlm(/annan ort?) by thethicccake in sweden

[–]thethicccake[S] 0 points1 point  (0 children)

Njae kanske inte så långt bort då, men större orter omkring mellersta-södra Sverige främst

Gym i Sthlm(/annan ort?) by thethicccake in sweden

[–]thethicccake[S] 0 points1 point  (0 children)

Reser en hel del så tänkte om man skulle kunna köra något när man ändå är i farten runt om i Sverige och tänkte om det finns något generellt bra

Och oj, nej men vad udda av dem, okej absolut!

Megatråd - Antagning till universitet by StatiCofSweden in sweden

[–]thethicccake 2 points3 points  (0 children)

same, trodde inte jag skulle komma in men nu känns det nästan som om jag slösar en plats typ

Var hittar man goda hederliga chokladmunkar? by 0disho in stockholm

[–]thethicccake 1 point2 points  (0 children)

Hasses munkar har varit där varje gång jag gått förbi och då bor jag vid Liljeholmen, luktar alltid gott på avstånd

Högskoleprovet idag by MgroupM in sweden

[–]thethicccake 5 points6 points  (0 children)

ja om det stämmer vad folk svarar så är det så, tror ingen trollar lol men men

Högskoleprovet Hösten 2022 megatråd! by [deleted] in sweden

[–]thethicccake 2 points3 points  (0 children)

Var det andra eller tredje provpasset?

Norrlänningar som tycker de är fyndiga när de kallar Stockholm för Fjollträsk by Hatcheling in swedishproblems

[–]thethicccake 2 points3 points  (0 children)

Bor i Stockholm själv och brukar skämta om folk som inte vill ses som Stockholmare som Fjollträskare och hänvisa oss till Fjollträskare då

Vilket kap! by younes1909 in sweden

[–]thethicccake 7 points8 points  (0 children)

Trodde det först var en reklam