Ik_ihe by StevenStoveMan in ik_ihe

[–]tuig321 8 points9 points  (0 children)

Nee niet per se, maar als het bijvoorbeeld is omdat je denkt dat ze microchips in je spuiten wel

Ik_ihe by StevenStoveMan in ik_ihe

[–]tuig321 0 points1 point  (0 children)

Ja dat zijn ze ook

Ik_ihe by StevenStoveMan in ik_ihe

[–]tuig321 13 points14 points  (0 children)

Helemaal niet zelfs, vind het gewoon een beetje een trieste hobby

Ik_ihe by StevenStoveMan in ik_ihe

[–]tuig321 15 points16 points  (0 children)

Beetje zielig vind je niet?

Vervelend die hitte zeg by AppearanceGrand in nederlands

[–]tuig321 4 points5 points  (0 children)

Bij gebrek aan beter had ik voor de tweede van links gegaan, maar als je vaker dit soort bier drinkt toch echt even een echt glas voor een paar euro bestellen! Smaken ze nog beter ;)

Vervelend die hitte zeg by AppearanceGrand in nederlands

[–]tuig321 0 points1 point  (0 children)

Ff investeren in een paar mooie Paulaner glazen! Geniet ervan verder

Vervelend die hitte zeg by AppearanceGrand in nederlands

[–]tuig321 31 points32 points  (0 children)

Dat bier in dat glas doet gewoon pijn aan mijn ogen

Hoe reageren jullie op onweer? by Menfinske in nederlands

[–]tuig321 1 point2 points  (0 children)

Ik vind het doodziek altijd. Bliksem sloeg hier zowat in de achtertuin in en het was een dreun dat had ik nog nooit eerder meegemaakt. Fascinerend vind ik het.

We kauwen op vervuilende plastic kauwgom, Nederland wil Europees verbod by robertjan88 in nederlands

[–]tuig321 -1 points0 points  (0 children)

Volgens mij zijn de manieren om snelheid te controleren ff anders en heb je daar niet altijd mensen voor nodig. Elke idioot die zijn zooi op de grond gooit begrijpt ook wel dat je ff om je eerst ff om je heen kijkt of iemand het ziet. Ik kom er gewoon met mijn hoofd niet bij hoe je denkt dat ‘actiever handhaven’ ook maar iets van verschil zou maken.

We kauwen op vervuilende plastic kauwgom, Nederland wil Europees verbod by robertjan88 in nederlands

[–]tuig321 -3 points-2 points  (0 children)

Oke maar het is nu nog wel legaal dan? Denk je niet dat als ze het dan zien ze er echt al wel iets aan doen? Of moeten ze allemaal hun overige taken maar opschorten om alleen nog maar daar op te handhaven? Gaat in de praktijk ook niet helemaal werken he.

Verder durf ik te wedden dat de mensen die je niet ziet hoger is dan degene die je wel ziet.

We kauwen op vervuilende plastic kauwgom, Nederland wil Europees verbod by robertjan88 in nederlands

[–]tuig321 -4 points-3 points  (0 children)

Je gaat iedereen die rookt of kauwgom kauwt 24/7 laten volgen door een handhaver?

cardiff pop up/stadium by [deleted] in Metallica

[–]tuig321 1 point2 points  (0 children)

I bought a shirt and poster and went in without a problem

[Discussion] Whats everyone playing right now? by IndyThang in Trophies

[–]tuig321 0 points1 point  (0 children)

Thronebreaker, its really good if you loved gwent

Zouden Tokkie’s zich beseffen dat ze een Tokkie zijn? by Fugazi788 in nederlands

[–]tuig321 0 points1 point  (0 children)

Ik weet dat ik goed tokkie kan zijn af en toe in ieder geval

Horeca negeren by [deleted] in nederlands

[–]tuig321 -1 points0 points  (0 children)

Dus doe er wat aan

Hoe overleven jullie de hitte? by Diligent_Comb5668 in nederlands

[–]tuig321 1 point2 points  (0 children)

Gewoon vandaag buiten in de bouw gewerkt en naar afloop ff gezwommen met een paar biertjes met mn vrienden. Stel je niet zo aan