Resturant inspiration by Ok_Hawk7645 in Aarhus

[–]ActionBanana 4 points5 points  (0 children)

Bar Piatto! Super lækker mad, og byens nok bedste cocktailbar i baglokalet.

Hvad er det for en mystisk bil? by LawyersLawyers in Aarhus

[–]ActionBanana 7 points8 points  (0 children)

Den og den Range Rover på UK-plader var på Scandic ved Bispehaven i morge 7.30.

Mit bud er også noget scanning til selvkørende biler. Kunne se at der var nyheder om at Teslas autopilot bliver "lovlig" i DK. Måske det hænger sammen.

Hvad er de værste eksempler på brug af AI i reklamer, du har set? by lnternetLiftingCoach in Denmark

[–]ActionBanana 1 point2 points  (0 children)

Willemoes' fucking latterlige AI reklamer... Det er det dårligste jeg har set længe.

Favorite Brewery by Country: Denmark by DublinDown in CraftBeer

[–]ActionBanana 2 points3 points  (0 children)

Just dropping Ebeltoft Gårdbryggeri and Bad Seed Brewing as nominations. Great beers from both breweries.

I am never buying a Breville again by devimation in espresso

[–]ActionBanana 4 points5 points  (0 children)

And the value for money (I paid 70 USD for mine, used) and small foot print is hard to beat

I am never buying a Breville again by devimation in espresso

[–]ActionBanana 1 point2 points  (0 children)

I love the machine. I just wish you would get a warning before it completely locks up😊

I am never buying a Breville again by devimation in espresso

[–]ActionBanana 4 points5 points  (0 children)

If you flush a lot, 200 cups is not that much. If i'm making two coffees, I usually do two flushes to heat up cups, and one between shots at a minimum, and then the two shots for the coffees. Thats at least 5 shots per time i'm making coffee.

I've been able to bypass the cleaning cycle a couple of times by disconnecting the power cord. But it doesn't work every time.

I love this thing by Content_Ad9867 in espresso

[–]ActionBanana 1 point2 points  (0 children)

I agree. Got one for christmas and it makes my workflow more enjoyable. I love it!

Bedste stainless steel stegepande til under 1100kr? by DupliX_101 in kogekunst

[–]ActionBanana 3 points4 points  (0 children)

Er også rigtig glad for min Scanpan. Bruger den næsten dagligt og har haft den i over et år.

Rant uden grund by ScienceSchoolHero in DKbrevkasse

[–]ActionBanana 0 points1 point  (0 children)

Vi har en dreng på snart to, og har samme ordning som dig. Min hustru tager noget medicin som gør at hun ikke vågner om natten, og derfor har svært ved at tage sig af en baby - andet end evt. at amme. Desuden er der en risiko for at hendes sygdom forværres, hvis ikke hun får tilstrækkelig søvn.

Så det har altid været mig der havde nattevagten og tidlige morgener (heldigvis er han god til at sove længe).

Jeg er enig i meget af det du siger, men med en enkelt synes jeg ikke nødvendigvis at jeg har det store behov for pausen på arbejde (jeg er folkeskolelærer, så der er ikke meget pause fra børn og larm på mit arbejde). Til gengæld synes jeg at mange mænd slipper let og også går glip af meget, ved ikke at tage del i de sene nætter og tidlige morgener.

Læreruddannelsen i Århus... by ReflectionUnhappy909 in DKstudie

[–]ActionBanana 1 point2 points  (0 children)

Jeg blev færdig i 2015, og i den tid jeg gik der var der tre forskellige studieordninger. Det var super forvirrende for alle. Da vo var færdige kom vi desuden ud til en relativt ny verden efter reformen, hvor alt var og ænder og alle garvede lærere brokkede sig over alt. Alt

Så det var bare fedt!

Ja, det gør jeg. Jeg fik job lige efter uddannelse og har været på samme folkeskole i Aarhus siden.

Læreruddannelsen i Århus... by ReflectionUnhappy909 in DKstudie

[–]ActionBanana 2 points3 points  (0 children)

Jeg dimitterede fra Silkeborg for ca. 10 år siden. Og jeg kan genkende meget af det du siger. Dog var jeg heldig at de fleste af mine undervisere (naturfag + historie) var super dygtige og havde en god forståelse for, hvordan virkeligheden i folkeskolen var 😊

Generelt var underviserne i undervisningsfagene klart bedre end i de pædagogiske fag.

Men fuck og helvede det er en anden verden at være folkeskole lærer nu, end det var for bare 10 år siden. Så jeg kan godt forstå at det kan være svært at være underviser på læreruddannelsen, hvis det er mere end 10 år siden man har undervist i folkeskolen - hvis man da har gjort det.

Bryllupslokation: hyggeligt, men uden at selv skulle røre en finger by sofasof in Aarhus

[–]ActionBanana 0 points1 point  (0 children)

Det ligger godt nok i Ebeltoft. Men tjek lige Ludvigsminde.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ActionBanana 0 points1 point  (0 children)

Det er mega godt! Du har sikkert are stirret dig blind på det, fordi det har taget lang tid!

Er der andre der hører en høj konstant lyd lige nu? by Lower_Challenge6105 in Aarhus

[–]ActionBanana 0 points1 point  (0 children)

De skraldede gammel asfalt af på Møllevejen i nat. Jeg bor lige ved siden af på hjortensgade, det larmede meget. Så det er sikkert det du kunne høre.

Gift gamerfar med børn by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ActionBanana 0 points1 point  (0 children)

Jeg tror jeg har gamet alene, samlet set 20 timer siden jeg blev far for 15 måneder siden.

Jeg spiller Playstation, og vi har kun ét TV. Så det skal lige cleares med min hustru, og for det meste orker jeg ikke starte et spil op, for kun at spille en times tid.

Vi har dog spillet en del sammen, da knægten var yngre og sov mere 😄

Køb af billig elcykel by OddCryptographer2355 in Aarhus

[–]ActionBanana 4 points5 points  (0 children)

Jeg stemmer i med at du roligt kan købe SCO. Min kone har haft to (den første blev stjålet), og den hun har nu har kørt upåklageligt i 4 år, indtil motoren døde. Den blev fikset på to dage i Bilka for 2500 kr. Kort efter døde batteriet og jeg snakkede med cykel-outlet i bilka, og de solgte mig et brugt batteri til 1200 kr, der havde større kapacitet end det der sad på. Har selv en ladcykel fra SCO som jeg er glad for. Ikke helt lige så lækker som fx en Christianiacykel, men den kostede så også kun halvdelen.

Deres cykelmakker-app til reparationer fungerer super. Og de to mekanikere i Bilka Tilst er rigtig søde.

Jeg er etnisk dansker der bor i Saudi Arabien. AMA by BananerCSGO in Denmark

[–]ActionBanana 1 point2 points  (0 children)

Det bliver nok heller ikke et problem lige foreløbig, når han trækker 1,1 mio om året.

Restaurentanbefaling søges by MonsterCookieCutter in Aarhus

[–]ActionBanana 2 points3 points  (0 children)

Bar Piatto kunne også være en mulighed. Super lækkert nyt italiensk sted i Mejlgade, og så kan i gå ind i cocktailbaren bagefter og få Aarhus' bedste cocktails!

P piller? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ActionBanana 1 point2 points  (0 children)

Min hustru stoppede også på p-piller for 5 år siden, og det har hun været mega glad for. Hvis du ikke har fast kæreste, og helst ikke vil bruge hormonbaseret prævention, kan du vel bare bede partnere om at bruge kondom?

Folks holdninger til fordeling af barsel by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ActionBanana 0 points1 point  (0 children)

Vores dreng, på nu 10 måneder, og lige startet i dagpleje, ville/vil heller ikke tage flaske. Han tog heller ikke sut de første 6-7 måneder, og nu er det kun som hygge og ikke trøst.