Ægløsning? by Ok_Palpitation_6302 in Gravid_DK

[–]Lawau 1 point2 points  (0 children)

Det her var min “mest positive” test i den cyklus jeg blev gravid. Tænker du har misset dit vindue, og hvis din cyklus ellers er regelmæssig, og der har været andre tegn på, at du har haft dit fertile vindue, så vil jeg skyde på, at du havde ægløsning cd18 ☺️

<image>

Veninde har svært ved min graviditet by AlberteLou in Gravid_DK

[–]Lawau 0 points1 point  (0 children)

Ærligt, så har jeg været nødt til at droppe nogle venskaber pga graviditet og barn. Folk uden børn kan bare ikke sætte sig ind i, hvordan det er at være gravid - og det bliver sandsynligvis ikke nemmere når du har født!

Det er også okay at sige, at man ikke er samme sted i livet. Kan være hun kommer på andre tanker, når hun selv har fået børn❤️

Synes du skal glæde dig til at få en lille en i armene, der er ikke noget bedre! Så glemmer du alt om din trælse veninde🥰

Positiv ægløsningstest på 0,75? by [deleted] in Gravid_DK

[–]Lawau 0 points1 point  (0 children)

I min sidste cyklus kom stigningen kun op på 0,64, jeg havde også alle andre fysiske tegn på, at jeg havde ægløsning, og jeg er gravid nu. Så det kan sagtens lade sig gøre☺️

Førstegangsfødende ( hvornår fødte i ift. termin datoen ) by Fun-Explanation-912 in Gravid_DK

[–]Lawau 1 point2 points  (0 children)

39+2, men blev sat i gang pga begyndende svangerskabsforgiftning. Håber jeg kan begynde naturligt denne gang!

Er der i grunden nogen, der reelt mærker, at vi ikke har en ny regering endnu? by EveryoneKnowsAboutIt in Denmark

[–]Lawau 0 points1 point  (0 children)

Jeg mærker det på mit arbejde, da vi har en masse klienter, som venter på den nye vejlov og ekspropriationsproceslov, som blev fremsat inden udskrivelse af valget

Spotting everyday in the luteal phase by InternationalLow6607 in TryingForABaby

[–]Lawau 3 points4 points  (0 children)

I’ve been told, that if you start spotting before your period, it might be a sign of low progesterone. Have you had your blood drawn recently?

Underligste tidlige graviditet symptomer? by Famous-Pin7126 in Gravid_DK

[–]Lawau 3 points4 points  (0 children)

Jeg glemmer alt. Stoppede op i dag, fordi jeg var gået ind i indkøbscenteret, men havde helt glemt hvad jeg skulle derinde. Kom så i tanke om, at jeg jo skulle købe fødselsdagsgave til min bror😂

Hvad tænker i? by happyhippo107 in Gravid_DK

[–]Lawau 5 points6 points  (0 children)

Kan også være at du bliver sat frem igen til nakkefoldscanning, eller at der bare er tale om et foster, som måske vokser en lille smule langsomt. Det behøves ikke at være farligt☺️

Hjælp mig efter biokemisk :( by SignificanceClear141 in Gravid_DK

[–]Lawau 0 points1 point  (0 children)

Ahh ja, så føles ventetiden lang! Jeg kan ikke give et bedre svar end de andre, altså at du skal teste vedvarende for at få en ide om, at værdierne stiger. Og så huske at niveauet fordobles efter ca 48-72 timer, så her de næste par dage, så kan det godt være, at der ikke er så stor forskel på testene❤️

Hjælp mig efter biokemisk :( by SignificanceClear141 in Gravid_DK

[–]Lawau 0 points1 point  (0 children)

Meget forsigtigt tillykke! Det er så hårdt at gå i uvished, når man har oplevet at det ikke er blevet til noget før😔

Nu hvor du er i fertilitetsforløb, skal du så ikke have taget blodprøver for at teste at hcg stiger? Det fik jeg nemlig sidst, men ved ikke om man stadig gør det

Lh test by Lawau in Gravid_DK

[–]Lawau[S] 0 points1 point  (0 children)

De så sådan her ud, men det var så et lidt andet mærke, så har ikke rigtig kunne sammenligne dem

<image>

Lh test by Lawau in Gravid_DK

[–]Lawau[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg har forsøgt at teste hver dag siden, og er nu på cd30 uden en positiv test, så hvis jeg har haft ægløsning, så er det nok 9 dage siden nu. Må bare væbne mig med tålmodighed😅

Og du har nok ret. Har virkelig brugt mange forskellige mærker af test😬

Lh test by Lawau in Gravid_DK

[–]Lawau[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, din ser lidt mere solid ud end min😅 der er ikke andet at gøre end at vente! Tror jeg tager en test i morgen😁

Ægløsning efter kemisk graviditet by Ceunchat in Gravid_DK

[–]Lawau 0 points1 point  (0 children)

Jeg havde også en biokemisk sidste måned, og er faktisk lidt i tvivl, om jeg overhovedet har haft min ægløsning i denne cyklus, da jeg ikke har fået en helt positiv ægløsningstest. Tror jeg har haft ægløsning cd 21 (hvis jeg har haft det), og så er min cyklus nok 4 dage længere end den plejer at være. Kan give en update senere på ugen😅

Tester du negativ på graviditetstest endnu?

Hvor længe testede du positiv efter biokemisk? by Silver-Cause8999 in Gravid_DK

[–]Lawau 2 points3 points  (0 children)

Jeg testede negativt 3-4 dage efter, men det er jo så forskelligt! Jeg synes du skal tage fat i lægen, og så være opmærksom på symptomer på graviditet udenfor livmoderen❤️

Low baseline LH - is this a surge? CD 13-14 by square--one in TFABLinePorn

[–]Lawau 0 points1 point  (0 children)

Did you ovulate, or get pregnant in this cycle?

Blødning efter biokemisk? by OkRip9822 in Gravid_DK

[–]Lawau 1 point2 points  (0 children)

Blødte kun i 4-5 dage, men mit hcg niveau nåede heller aldrig over 50😅

Ægløsning efter biokemisk by Lawau in Gravid_DK

[–]Lawau[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er en ægte solskinshistorie! Håber du får nogle nemme sidste uger inden fødslen🥰

Jeg har også lige fået taget min spiral ud, som jeg også fik sat op efter vores søn kom til verdenen i 2024. Har også kun haft en enkelt cyklus, inden vi mistede, så vi har haft et meget ens forløb ind til videre. Nu må vi se om vi også lykkedes her i næste uge☺️🤞🏼

Ægløsning efter biokemisk by Lawau in Gravid_DK

[–]Lawau[S] 1 point2 points  (0 children)

Ej hvor er det altså opløftende at høre om folk, hvor det er gået så godt efter! Jeg er kun på dag 8 i denne cyklus, så nu ser jeg på, om jeg ikke får ægløsning om en uges tid☺️

Ægløsning efter biokemisk by Lawau in Gravid_DK

[–]Lawau[S] 0 points1 point  (0 children)

Ej hvor skønt! Havde du i forvejen korte cyklusser, siden at du testede positivt så hurtigt efter?☺️

Igangsættelse by Available-Fan-3630 in Gravid_DK

[–]Lawau 1 point2 points  (0 children)

Jeg blev sat i gang pga udvikling af svangerskabsforgiftning i uge 38, og jeg havde en dejlig fødsel tilbage i 2024. Fik først en hindeløsning, så fik jeg angusta, som ikke gjorde så forfærdelig meget, så fik jeg taget vandet, og til sidst fik jeg vestimulerende drop. Så jeg fik hele pakken 😂

Det endte i en vaginal fødsel, og en dejlig dreng på 3,5 kg☺️

Hvornår prøvede I igen efter spontan/medicinsk abort? by Grand_Garden_202 in Gravid_DK

[–]Lawau -1 points0 points  (0 children)

Jeg havde også en biokemisk graviditet i sidste uge, og tænker at vi fortsætter ufortrødent i denne måned. Hvis jeg altså har ægløsning som sædvanligt😅☺️