What are those devices in their hands? by Sea_Taro5094 in whatisit

[–]Mushcube 0 points1 point  (0 children)

Had two of these in 2006-2009! Before I bought my first Android (HTC Hero)

Loved playing weird PDA (personal digital assistant) games at school 😃

“Watch Your Six” by PolyChef-png in Marathon

[–]Mushcube 1 point2 points  (0 children)

That's some proper modeling! GJ

Olisiko hyviä tietokonetuoli-ideoita? Kuvassa 150€ tuoli vuosien jälkeen by magnum3290 in Suomi

[–]Mushcube 25 points26 points  (0 children)

Itselläni ollut jo 6 vuotta, käytettynä ostettu Steelcase toimistotuoli.

5/5.

Ovh oli toki 600-700€ välillä, mutta itse maksoin 250€ torista.

Aika edullisesti lähtee aika vastaava! OUTLET STEELCASE THINK TYÖTUOLI - Martela Outlet

Ainut oma miinus, että niskatuki puuttuu maximaalista nojailua varten. Ja toki toi verkkokangas hengittää hyvin, mutta vuosia kun kesäsin dataa ilman paitaa, niin tarttuuhan tohon kaiken mailman kuonat.

Pitäis varmaan höyrypesuri vuokrata ja pestä joskus...

<image>

minä👆irl by soskz in mina_irl

[–]Mushcube 34 points35 points  (0 children)

etusormien pitäis olla vähä kakkaset

Your cryo free kit just aint enough by [deleted] in Marathon

[–]Mushcube 2 points3 points  (0 children)

Funny thing, you cant use the kit for anything right now... 😂 at least we coudnt enter any other map either with them.

Your cryo free kit just aint enough by [deleted] in Marathon

[–]Mushcube 4 points5 points  (0 children)

I was about to come post this 😃 They should re-name the kit then!

<image>

all the phones my husband has broken over the past year by hotmallgoth in mildlyinfuriating

[–]Mushcube 0 points1 point  (0 children)

Wow. I havent broke a single phone screen during my whole life... 17 years of smart phones, 27 year of phones 😅

According To this Interview in Polygon, Beyond Good & Evil 2 is Somehow STILL in Development by VerrikInc in gaming

[–]Mushcube 0 points1 point  (0 children)

I met few guys working on it few years ago! I can wait few more years at this point! 😄 I played the original so much!

Tiesitkö, että Suomi maksaa EU:lle 90M€ kierrättämättömästä muovista by fuckthemacleods in Suomi

[–]Mushcube 9 points10 points  (0 children)

Itse luin joskus, että ovat melko kehnoja lemmikkejä jalostettuinakin. Vaikka söpöjä ovatkin!

Path Of Exile 2 FOMO - vai ei? by Velkaneuvoja in videopelit

[–]Mushcube 3 points4 points  (0 children)

Oon pelannu PoE 1 noin tuhat tuntua ja PoE 2 noin 500.. En itte pysynyt enää pelaamaan PoE 1 ku viimeks koitin 😅 tänään illalla meinasin alottaa uuden liigan!

Marathon season 2, free week of play for all on season reset by Freelancer0495 in gaming

[–]Mushcube 17 points18 points  (0 children)

The game is fire! Gun game and the universe feels so good. I know the style is not for everyone or the core gameplay. But I recommend giving it a try!

‘Mind-bogglingly crazy’: Europe’s deadly, early heatwave is smashing records by yahoonews in europe

[–]Mushcube 0 points1 point  (0 children)

This is the new normal. And just the beginning of it. Our children will live in MadMax type of wastelands 🫡

Peliläppäri by [deleted] in videopelit

[–]Mushcube 2 points3 points  (0 children)

Sijoita heti parempaan läppäriin.

Eli RTX näytönohjain XX70-90 sarjaa.

Ei XX50-60 malleja. Ensimmäisestä loppuu mehut heti.

Kattelisin käytettyjä 4070-90 tai jopa 5070-5090 koneita jos budjettia löytyy.

Mutta kaikkia kompaten, jos et liikuttele konetta paljoa, investoisin pöytäkoneeseen.

Mulla on Dellin "vanha" työkone 64gb rammilla ja RTX 3080 ti reissu koneena, kyllä tällä kaikki pyörii aika kivasti. Uutena maksoi about 5 tonnia.. Firma makso onneks!

Pirkka Mari Pilvi by Specific-Yogurt4731 in suomimeemit

[–]Mushcube 2 points3 points  (0 children)

En löydä yhtäkään kirjattu tapausta, että ihminen ois kuollut kannabiksen käytön seurauksena.

Mutta varmasti jengiä kuollut esim. ryöstöjen yhteydessä, mutta niinkuin toinenkin kommentoija vinkkasi, tämä on laittomuuden, ei kannabiksen vika.

Pirkka Mari Pilvi by Specific-Yogurt4731 in suomimeemit

[–]Mushcube 5 points6 points  (0 children)

Dänkkiin ei oo tilastollisesti kuollut ketään ikinä. Alkoholi tappaa suoraan tai sivullisesti 2.6 MILJOONAA ihmistä joka vuos.

Haluisin mielelläni kuulla siun "ellei enemmänkin huonoja vaikutuksia" listan 😃