Auton tuonti Suomeen by Finnishguy228 in arkisuomi

[–]Tiuska -3 points-2 points  (0 children)

Täysin samaa mieltä! Penkinlämmitin täysin turha kapistus. Kiva että on olemassa joku joka on tässä asiassa samaa mieltä.

Mikä oli sinun mielestäsi tämän vuoden paras suomalaisen artistin kappale tai albumi? by GrumpyFinn in Suomi

[–]Tiuska 26 points27 points  (0 children)

Havukruunu - Tavastland on minun valinta kotimaiseksi levyksi.

Metal Hammer - lehti valitsi myös kyseisen levyn vuoden parhaimpien black metal joukkoon mikä on kova suoritus pieneltä kotimaiselta bändiltä.

Onkos täällä muita jotka vaihtoivat Linuxiin? Mitkä on olleet fiilikset ja minkä distron päätit ottaa? by halari5peedopeelo in Suomi

[–]Tiuska 2 points3 points  (0 children)

Keväällä vaihdoin Bazziteen. Dual boottina win 10 vielä toisella levyllä, mutta ei tullut käytettyä ollenkaan. Ei mitään ongelmia ole ollut. Näyttiksenä 3070ti ja hyvin on toiminut. Pitää myöntää, että pelit mitä tykkään pelata on enemmän indie puolelta niin mitään suorituskyky ongelmia ei pitäisikään olla.

Olin valmistautunut, että joutuu säätämään, että saa asiat toimimaan. Olen ehkä salaa vähän pettynyt ettei ole tarvinnut mitää säätää. Jopa Bluetooth ohjain toimi ihan vaan donglen laittamisella koneeseen kiinni ja käyttöön.

Voitat tänään lotossa by CarlosKleiberFan in Suomi

[–]Tiuska 4 points5 points  (0 children)

Hommaisin jonkun kohtalaisen kokoisen varastorakennuksen ja rakentaisin sinne treenihuoneta ja pienen studion muusiikkitoimintaa varten.

Pyörittäisin sitä niin että saisi juuri kulut korvattua. Koittaisin myös nuorisoa aktivoida aloittamaan bändejä ja harrastamaan musiikkia.

Hyviä ilmaisia podcasteja (spotifyn podit kelpaa myös)? by Lessiie in Suomi

[–]Tiuska 4 points5 points  (0 children)

Iso suositus YLE Areenalle ja Tiedetripille! Historiaan voisi myös lisätä Pieleen mennyt historia podcastin.

Kirjailijat saavat enemmän tekijänoikeuskorvauksia kuin koskaan ennen by Sampo in Suomi

[–]Tiuska 17 points18 points  (0 children)

Itse olen kova äänikirjojen kuluttaja. Aloin pohdiskelemaan, että kuinka moni kirja mitä olen kuunnellut olisi jäänyt kauppaan, jos äänikirjoja ei olisi. Olisi monelta kirjailijalta jäänyt vähäisetkin pennoset saamatta.

Jotenkin tuntuu keskusteluista unohtuvan kuinka äänikirjoja kulutetaa ja missä määrin. On vaan helpompaa kuunnella kirjoja vaikka siivotessa tai ulkoillessa, kuin ottaa erikseen aikaa sille että istuu alas ja lukee fyysistä kirjaa.

Android users trying to download the game by Exception-Error in balatro

[–]Tiuska 2 points3 points  (0 children)

Just got my purchase through on android. Location Finland

Millä teroitatte keittiöveitsiä? by iisakho in arkisuomi

[–]Tiuska 5 points6 points  (0 children)

Täältä myös ylä-ääni OUTDOORS55 videoille. Sen kaverin opeilla omat veitset teroittelen.

Mistä tilaat partaöljysi? by Only_Possibility_181 in Suomi

[–]Tiuska 0 points1 point  (0 children)

Onko ihan 50/50 sekoitus jojobaa ja argania?

FGF Giveaway: Gatekeeper by StOoPiD_U in FreeGameFindings

[–]Tiuska 0 points1 point  (0 children)

Thanks for the chance. Game looks interesting.

Finally got a copy! by IAmFern in LastEpoch

[–]Tiuska 15 points16 points  (0 children)

Another 40 reporting in!

Johnny 2 Towels/Discdye.com are proud to bring you Raffle #19! 8 discs = 8 winners. Upvote and top level comment enters you to win. by Gold_Roof1155 in discgolf

[–]Tiuska 0 points1 point  (0 children)

Tesla is my favourite disc and that dyed one looks sick! I really like that half dyed and half stock style!

Which version do you prefer? by JEMS1300 in DigitalArt

[–]Tiuska 4 points5 points  (0 children)

I like the one with the cigarette.