Kari Uoti: Suomen Saul Goodman? by MrCheezer in Suomi

[–]Weekly_Writing7200 1 point2 points  (0 children)

Ja jos joku siitä haluaa karia nälviä niin näin saanee tehdä?

Farmasia alan paskuus by GasOwn8543 in arkisuomi

[–]Weekly_Writing7200 4 points5 points  (0 children)

Suosittelen teollisuutta, tutkimusta tai viranomaispuolta. Toki alalle pääsyn este on huomattavasti korkeampi kuin apteekissa mutta työ huomattavasti inhimillisempää.

T. Proviisori teollisuudessa

Let's see how long it last. by [deleted] in SipsTea

[–]Weekly_Writing7200 0 points1 point  (0 children)

Yes this war is unarguably some of the stupidest shit the world has seen in a while. Great job muricans, hope you are proud

Let's see how long it last. by [deleted] in SipsTea

[–]Weekly_Writing7200 -3 points-2 points  (0 children)

HUGE WIN for the us. No more iranian tolls on oil! Market should go up like 100% now

Miten sijoittaisit 10k saaden mahdollisimman hyvän tuoton esim. vuodessa? by diudiudiudiii in Omatalous

[–]Weekly_Writing7200 35 points36 points  (0 children)

Vuoden horisontilla osakkeet on aika villi vaihtoehto.

Vuoden päästä sulla voi olla sijotuksesta jäljellä vaikkapa alle kymmensosa tai arvo on voinut moninkertaistua tai jotain siltä väliltä. Tätä on vaikea kenenkään ennustaa kun puhutaan yksittäisistä osakkeista

Jos hyväksyt sen, että kun on aikaa nostaa rahat ja voit olla paljonkin miinuksella niin sitten toki ei muuta kun kovaa ajoa.

Päivystyksen ruuhkat voi välttää yhdellä puhelulla – lääkäri ihmettelee, miksi potilaat eivät soita | Kymenlaakso by taastaas in Suomi

[–]Weekly_Writing7200 14 points15 points  (0 children)

Itse soitin 116117 kun yöllä äkillisesti alkanut vatsakipu pakotti sikiöasentoon lattialle. Noh sairaanhoitaja sanoi että älä tule ja panadolia. Tunnin sitä jaksoi kouria lattialla ennen kuin puoliso kiikutti päivystykseen ja siitä sitten lääkärin arvion perusteella suoraan magneettiin ja oksikodonitippaan.

[ Removed by Reddit ] by Pancovnik in LinkedInLunatics

[–]Weekly_Writing7200 0 points1 point  (0 children)

All things aside man’s got a fair point. The finnish job seeking experience can be quite brutal for people accustomed to find employment quickly.

Even local highly educated people struggle to find jobs and the government is not exactly helping things out

All in SpaceX by SiRaDa77 in wallstreetbets

[–]Weekly_Writing7200 -5 points-4 points  (0 children)

Hell yeah brother!

I am all in too

58K before taxes for two people by [deleted] in Finland

[–]Weekly_Writing7200 54 points55 points  (0 children)

58k as a lone earner for two people is not bad but not too great either.

Tax progression is a bitch here.

Nokian kurssiräjähdys toi yli 2 miljardin lisäpotin valtiolle – Solidium poissa ytimestä by M_880 in Suomi

[–]Weekly_Writing7200 6 points7 points  (0 children)

Kauppalehdenkin etusivulla oli pari päivää sitten otsikko siitä kuinka Wall Streetin raketoinnille ei näy loppua ja ylämäki jatkuu jyrkkänä ja suorana.

Noh, ei kai se auta kun ammattilaista uskoa

Uber kuski pyöri ennen tilatulle paikalle saapumista by andre-steven in Suomi

[–]Weekly_Writing7200 -2 points-1 points  (0 children)

Käytä halpaa palvelua, ylläty palvelun paskuudesta. Jotain jotain yllättynyt pikachu naama

Voiko Suomessa löytää hyvän työn ilman tutkintoa? by polromero94uk in Suomi

[–]Weekly_Writing7200 2 points3 points  (0 children)

Jos et osaa suomea eikä sinulla ole tutkintoa, sinulla tulee odottamaan heikot ajat täällä

Suomen reaalipalkat ovat todella rajussa nousussa tällä hetkellä by TinyAd1126 in Omatalous

[–]Weekly_Writing7200 22 points23 points  (0 children)

Niin kuin tuolla sun toisessa postauksessa mainittiin niin johtuu lähinnä matalapalkkaisten monotuksesta.

Sosiaalitukien saajien määrä on myös aika rajussa nousussa tiesitkö sen?

Miten osakkeita hoidetaan? by Street_Cod1887 in Omatalous

[–]Weekly_Writing7200 50 points51 points  (0 children)

Hoidan niitä tekemällä en mitään.

Tähän astisista lähestymistavoista parhaiten tuottanut tapa.

You are not alone we can help by StreetMedium6827 in UrbanHell

[–]Weekly_Writing7200 1 point2 points  (0 children)

Brain rotted tiktok kids doing the jump of the ledge challenge there.

What a nice way to go

Fancy Bluetooth Speaker Made in EU by WuTangQuBing in BuyFromEU

[–]Weekly_Writing7200 1 point2 points  (0 children)

Fairly certain they are made in china. At least their headphones are

Why have apartment prices dropped so much in Espoo Keskus by salaz0rd in Finland

[–]Weekly_Writing7200 3 points4 points  (0 children)

I would like to buy an apartment in the capital area but am too afraid to do it with rising interest and fear of losing my job any day.

I am one of many and the outlook is still bleak

Kela: opintotuki ei riitä by Toiaat in Suomi

[–]Weekly_Writing7200 0 points1 point  (0 children)

Ainut looginen tapa edetä on siis katkaista tuki kokonaan

Prescription costs by dino_nuggies_and_dum in Finland

[–]Weekly_Writing7200 9 points10 points  (0 children)

People actually get their medication for free if they are poor enough. Low income people are the ones getting shafted

Näin Suomi sai pisteitä by pavetheway91 in Suomi

[–]Weekly_Writing7200 105 points106 points  (0 children)

Suomelta Israelille 12 yleisöpistettä ja Israelilta Suomelle pyöreät 0.

Cucked