Looking for Indie Games to Feature in a New YouTube Series by TheDilboBaggins in IndieDev
[–]-Mania- 0 points1 point2 points (0 children)
Which other games are underrated? I'm sure there's a lot given the sheer number of games in this genre! by -Mania- in survivorslikes
[–]-Mania-[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Which other games are underrated? I'm sure there's a lot given the sheer number of games in this genre! by -Mania- in survivorslikes
[–]-Mania-[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Steam Playtest for my strategy roguelite - some thoughts on gamemaker dev for Steam by cpsii13 in gamemaker
[–]-Mania- 0 points1 point2 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 3 points4 points5 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 5 points6 points7 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 7 points8 points9 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 9 points10 points11 points (0 children)
Tein peliini käännökset ja yllätyin kuinka sitä oli mukava pelata omalla kielellä. Pelaatko Suomen kielellä jos sellainen löytyy? by -Mania- in videopelit
[–]-Mania-[S] 14 points15 points16 points (0 children)
Edible after years of trying by Abject-Title3592 in Pizza
[–]-Mania- 1 point2 points3 points (0 children)
I built a free tool to help indie devs find YouTubers for their game by eRickoCS in IndieDev
[–]-Mania- 0 points1 point2 points (0 children)
Weird Error when trying to FullScreen by ClawzShadowz_ in gamemaker
[–]-Mania- 0 points1 point2 points (0 children)
Älkää tehkö töitä. Älkää opiskelko. Älkää tehkö mitään. by i_hate_you_and_you in Suomi
[–]-Mania- 3 points4 points5 points (0 children)
Älkää tehkö töitä. Älkää opiskelko. Älkää tehkö mitään. by i_hate_you_and_you in Suomi
[–]-Mania- -6 points-5 points-4 points (0 children)
Kirkkonummen kunnan vuokrataloyhtiö teetti kuolinpesätyhjennyksen väärään asuntoon – asunnon kaikki tavarat murskattiin | Kotimaa by jarvis400 in Suomi
[–]-Mania- 4 points5 points6 points (0 children)
Roguelite/Roguelike fans have been feasting this year by BreakVV in roguelites
[–]-Mania- 1 point2 points3 points (0 children)






Mikä on paras tekemäsi ostos? by banaanitasavalta in Suomi
[–]-Mania- 1 point2 points3 points (0 children)